MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan

  • masa pelepasan:2023-08-11 14:16:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:661
  • Penerangan pantas:

    Mesworth,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketida

Kandungan artikel

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari,MesworthPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

MesworthKapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

KonyaOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, jembatan naik lif hidraulik, jembatan naik bergerak, lif kargo, lif, tahap naik, platform naik hidraulik, lif rumah tangga, lif, lif, garaj tiga dimensi, platform pembuatan babi, dan lif berbeza-berbeza. lif kargo mengangkut kuasa oleh sistem hidraulik. Kadang-kadang bunyi boleh dihasilkan kerana sistem hidraulik memasuki udara, yang boleh meningkat pakaian dan air mata. Apa yang patut kita lakukan?

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Item inspeksiApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan



Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan,MesworthLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza,MesworthPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Mana ia?Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

MesworthPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


MesworthMaklumat produk lain
  • Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

    Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

  • SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

    SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

  • SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

    SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

  • KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

    KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

  • HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

    HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

  • StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

    StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

  • segera:Peringatan: Maklumat MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan memberi anda MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan. MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MesworthJembatan naik hidraulik bergerakApa jenis penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!