MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • masa pelepasan:2023-11-12 10:00:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:309
  • Penerangan pantas:

    Mesworth,Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik d

Kandungan artikel

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

MesworthThe key content above is for everyone to share the necessity analysis of regular maintenance of mobile boarding bridges. I hope everyone can attach great importance to it and not overlook it.

Berikut adalah ciri-ciri produk.

Selekoh BesarTerdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses storage yards, ports subway stations, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.

Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, dan membuang-buang kuasa pembinaan. Di sisi lain, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual menghasilkan kerja yang tidak sama.


MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki



Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, yang dapat mengelakkan risiko untuk menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

penyelamatan peralatanTitik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.


MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki



Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Berjanjilah dan berjanjilah.Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Papan grid gelombang ultra lembut peranti ditempatkan di atas permukaan jambatan naik bimbit,MesworthJembatan naik hidraulik tetap,MesworthPembuat paksi naik, dengan sifat anti slip yang kuat, memastikan ia tidak akan mempengaruhi operasi normal walaupun dalam hujan dan salji.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

MesworthBahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.


MesworthMaklumat produk lain
  • VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

    VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

  • GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

    GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

  • GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali

    GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali

  • GuangdongPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikStrukturnya tersusun rapi

    GuangdongPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikStrukturnya tersusun rapi

  • PalestinGambar wayar grounding pengubah jenis keringKepentingan setiap nilai bahan

    PalestinGambar wayar grounding pengubah jenis keringKepentingan setiap nilai bahan

  • Alphen aan den RijnPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriPenjelasan pemeriksaan industri

    Alphen aan den RijnPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriPenjelasan pemeriksaan industri

  • Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

    Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

  • YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

    YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

  • segera:Peringatan: Maklumat MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki memberi anda MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki oleh syarikat kami, perkhidmatan MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki. MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MesworthPembuat paksi naikKaedah pengisaran yang diperbaiki, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!